Bittorrents.ro s-a transformat in Lasttorents.org


Intr-o zi aveam nevoie de downloadat ceva de pe trackerul bittorents.ro si am intrat pur si simplu,dar am vazut ca m-a redirectionat pe lasttorents.org.Prima data am crezut ca este o eroare si m-am speriat oarecum.Siteul este acelea cu aceleasi servicii destul de bune iar faptul ca s-a transformat in Lasttorents.org nu ma deranjeaza.Si cu ocazia asta e si free-singup! Dar ca si pana acum, daca nu ai ratie mai mare de 1.0 nu poti downloada ultimele fisiere adaugate pe tracker….
Vil recomand cu placere,este un tracker destul de bun pentru free-singup

Posted on 03/10/2009, in RoInfo - Web. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. http://thepiratebay.org/ imi place si asta🙂.

  2. multumim pentru informatie🙂

  3. cum se downlaodeaza de pe acest site ca nu stiu ?

    • tibystefanescu

      pai din cate stiu eu ca sa downloadezi de pe el iti trebuie bitcomet. cauta pe google detalii despre asta. Bafta!!!!

  4. cum ma loghez si yoo

Lasă un răspuns

