Jukebox – Picuri de rai


Noua piesa de la JukeboxPicuri de rai. Mie unul imi place:

Cronica Carcotasilor:

Razvan si Dani:

Versiunea pentru radio o puteti asculta+descarca aici

Strofa 1:
Cand eram copii
Asteptam sa vii
In fiecare zi
Sa te pot privi
Ochi in ochi stateam
Stele numaram
Versuri vechi cantam
Ni le daruiam
Multe veri au plecat
Prea mult nu ne-au schimbat
Refren:
Picuri de rai
Stii sa imi dai
Sa-i pot pastra
Pe toti as vrea
Strofa 2:
Ce mai pot sa cer
Ce mai pot sa sper
Doar sa-mi spui si tu
Daca simiti la fel
Multe veri au plecat
Prea mult nu ne-au schimbat
De pleci ploaia ti-ar soptii
Cat de dor imi e sa vii
Refren:
Picuri de rai
Stii sa imi dai
Sa-i pot pastra
Pe toti as vrea
http://www.trupajukebox.ro
http://www.forum.trupajukebox.ro

Posted on 04/10/2009, in RoInfo - Muzica. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. E draguta melodia. Imi place:)! e tare blogul. Tine-o tot asa!

  2. Frumoasã melodie.😛

  3. misto melodia , bafTa cu blogu FouNd😉

  4. Mishto……e belea melodia.

Lasă un răspuns

