Asteroid impact cu Pamantul (video)


Un ultimul timp s-au realizat foarte multe videouri care sa redea cat de cat momentul impactului dintre un asteroid si planeta noastra dar niciunul nu se ridica la spectaculozitatea si teroarea momentelor de atunci.

Aceste momente se considera fiind foarte aproape desi eu cred ca omenirea se va sfarsi la a 2-a revenire a lui Dumnezeu nu prin alte sfarsiri. Totusi cei de la Discovery Channel au realizat un video HD cu care ne-am putea face o idee de cum vor fi acele momente. Dupa parerea mea clipul este foarte bine realizat si l-am gasit din intamplare pe YouTube si m-am gandit sa va arat!

Posted on 30/10/2009, in RoInfo - Din lumea asta mare, RoInfo - Univers. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. interesant…dar roinfo…numa despre sfrasitul pamantului spui pe blogu asta?:))…au mai fost vreo 3 subiecte de genu asta…

  2. happynessplanet

    pamantul se va sfarsi la a 2-a venire a lui Dumnezeu, da in biblie scrie ca el va veni dupa sfarsitul propriu-zis.. si mai zice in Apocalipsa ceva de foc… oricum nimeni nu stie cand si unde si ce o sa se intample. Numai El..

  3. Oricum eu nu cred, dar daca ar fi adevarat, cei de la NASA nu vor lasa treaba asa, si vor distruge asteroidul, parerea mea!

Lasă un răspuns

