Un test interesant


Am gasit din intamplare un test interesant pe GOOGLe si m-am gandit sa vi-l arat si voua!

Posted on 26/01/2010, in RoInfo - Diverse. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mi s-a parut un test foarte interesant cu aplicatii terapeutice( dupa intrebari mi-am dat seama) si dupa ce am facut un total punctelor si am citit caracteristicile punctelor respective , m-a descris exact cum sunt eu pentru mine a iesit foarte bine testul! Exact cum sunt🙂 este foarte interesant incercati :D!

Lasă un răspuns

