Bancurile de Miercuri seară!!!


Salutare tuturor!!

Am decis să deschid o serie de posturi amuzante care o să cuprindă bancuri, poze şi video. Acestea vor apărea în fiecare miercuri seară a lunii.  Enjoy!!

O femeie caută o carte în bibliotecă. Soţul o întreabă:
– Ce cauţi dragă?
– Ştii unde-i cartea aia „Cum să trăim până la 140 de ani”?
– Da, tocmai am aruncat-o…
– De ce?
– Începuse maica-ta s-o citească!

*******

Am ajuns deja în oraş? întreabă soţia.
– Cu siguranţă, răspunde soţul, lovim din ce în ce mai mulţi pietoni!.
– Păi încetineşte atunci!
– Cum să încetinesc, dacă tu conduci?!

*******

Un tip beat mort intră într-un bar, şi după ce se izbeşte de câţiva clienţi în drum spre tejghea, se opreşte în faţă unei perechi şi râgâie.
Soţul, indignat, zbiară la el:
– Cum îndrăzneşti să râgâi înaintea soţiei mele?!
– Văi, îmi cer scuze, răspunde beţivul. N-am ştiut că era rândul dumneaei.

******

Cam atât pentru azi. Sper că va plăcut!😀

NOTĂ : Ai un banc, un clip, o poză funny? Vrei să le împărtăşeşti şi celorlalţi cititori? Atunci aştept propunerile tale pe adresa: tibystefanescu@gmail.com

© t.stef

Posted on 27/07/2011, in RoInfo - Miercuri seara and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

